Statistik över antagning, svenska universitet och högskolor.

På VHS finns en sida med statistik över antagna de senaste året. Alltså vilka betyg, högskoleprovsresultat och sådant som krävdes ett speciellt år. Det ändras såklart från år till år, men det ger ändå en liten överblick hur lätt eller svårt det är att komma in. Dock lär snitten öka, eftersom i dagens läge är det svårt att få jobb och många väljer då att plugga.

Men gå in här och kolla statistiken! Tryck på "Tidigare terminer" till vänster på sidan, om du vill se från tidigare år. Good luck!

Kommentarer
Postat av: Bea

jo det är klart, det gör jag ibland. Men jag har ändå mina rutiner...jag går upp 6 för att träna och jag tränar hela dagen och är med kompisar hela dagen samt pluggar. SÅ det känns ändå som man går till skolan :)

2009-04-08 @ 17:54:56
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

ta gärna en titt på min blogg om du har lust =)

2009-04-08 @ 18:04:40
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0